06. 08. 2014.

STANJE ŽENA U DZENNETU

Ljudska dusa, bez obzira da li to bila covjekova ili zenina, uziva i nasladuje se prilikom pomena Dzenneta i onoga sto ga okruzuje od raznovrsnih uzivanja.
Uzviseni Allah je obradovao vjernike u svojoj knjizi i preko svoga Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, sa nagradom koja ih ceka u Dzennetu, sa ljepotama i radostima koje je pripremio onima koji budu vjerovali i dobra djela cinili.

Postavlja se pitanje. Kakvo ce biti stanje zena u Dzennetu ?

Kao odgovor na ovo pitanje navescemo nekoliko stvari popracene sa dokazima iz Kur'ana i Sunneta i sa onim sto su rekli islamski ucenjaci po tom pitanju.

Ne treba kritizirati zene ukoliko pitaju o onome sto ih ceka u Dzennetu od nagrade i uzivanja, jer Poslanik, sallallahu alejhi ve selem, takode nije kritizirao slicna pitanja koja su dolazila od ashaba. Jednom prilikom je Poslanik, sallallahu alejhi ve selem, bio upitan za Dzennet i od cega je izgraden, pa je odgovorio: " Dzenet njegova gradevina je cerpic od zlata, cerpic od srebra, malter izmedu njih je mošus - mirisavi misk, njegov sljunak su dijamanti i safiri a zemlja safran , ko udje u njega bice u izobilju i blagostanju nece biti nesrecan, bice vjecno u njemu nece umirati, nece se pohabati njihova odjeca niti ce ostariti".( Ahmed ,Tirmizi hadis sahih Sahihu Dzamia 3116 Albani).Takodje su ga pitali da li ce se ljudi "priblizavati" svojim zenama u Dzennetu, a on im je odgovorio: " Zaista ce covjek u jednom danu da se "priblizi" stotinama djevica "(Ebu El-Dija hadis sahih Silsile Sahihe 367 Albani) .
Kao sto smo na samom pocetku spomenuli, ljudska dusa, bez obzira, da li to bio covjek ili zena, uziva i nasladuje se prilikom spomena Dzenneta i onoga sto ga okruzuje , sto je i lijepo pod uslovom da to nisu puste zelje koje ne prate dobra djela, jer se Uzviseni Allah obratio vjernicima u prijevodu ajeta: " Eto, to je Dzennet koji vam je darovan kao nagrada za ono sto ste radili“ (Az-Zuhruf 72).
Dzennet i njegove blagodati, nisu samo za ljude mimo zena, vec za oboje, "...pripremljen za one koji se Allaha boje"(Ali-Imran 133), tj. za oba spola, onako kako nas je Allah, dzellesanuhu, obavijestio o tome kada je rekao u prijevodu ajeta: "A onaj ko cini dobro, bio muskarac ili zena, a vjernik je - uci ce u Dzennet i nece mu se uciniti ni koliko trun jedan nepravda"(An-Nisa 124).Stim da ne prilici zeni da se prekomjerno uposljava sa tim pitanjima, trazeci pojedinosti i detalje vezane za Dzennet, dovoljne su joj za to rijeci Uzvisenog kada je rekao u prijevodu ajeta: "... u njemu ce biti sve sto duse zazele i cime se oci nasladjuju, i u njemu cete vjecno boraviti" (Az-Zuhruf 71) i "Tu ih umor nece doticati, oni odatle nikada nece izvedeni biti" (Al-Hidzr 48). A pre svega dovoljne su joj rijeci Uzvisenog o stanovnicima Dzenneta, kada je rekao u prijevodu ajeta: "... Allah ce zadovoljan njima biti, a i oni Njim, to ce veliki uspjeh biti!” (Al-Ma'ida 119).


DZENNETSKE NAGRADE - HURIJE

Kada Uzviseni Allah spominje stvari koje su same po sebi primamljive i koje se nalaze u Dzennetu, kao sto su raznovrsna jela, prelijepi predjeli, kuce i odjeca, obuhvaca sa tim oba spola, muskarca i zenu, te da ce se svi oni sa tim nasladivati i u njemu uzivati. Medutim Allah, dzellesanuhu, je pored spomenutih zajednickih blagodati muskarca i zena, muskarcima obecao jos jednu veliku blagodat, a to su hurije, predivne zene. Mozda ce se zena zapitati, sta je razlog tome? Odgovor je sljedeci: Allah, subhanehu ve te'ala, kaze u prijevodu ajeta: "On nece biti pitan za ono sto radi, a oni ce biti pitani" (El-Enbija 23) .Medjutim nema zapreke da shvatimo mudrost predhodno spomenutog pitanja, potpomagajuci se sa serijatskim tekstovima i islamskim temeljima. Poznato je da zene imaju kod sebe urodjeni stid, pa im zbog toga Uzviseni Allah ne pobudjuje zelju za Dzennetom sa onim od cega bi se one stidjele. Zelja zene za muskarcem nije kao zelja muskarca prema zeni - kao sto je poznato - tako da Allah, subhanehu ve te'ala, pobudjuje zelju kod ljudi za Dzennetom sa spominjanjem zena u njemu. Za ovo nalazimo potvrdu u rijecima Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, kada je rekao: "Nisam iza sebe ostavio tezu kusnju za ljude od zena" (Buharija 5096). A sto se tice zene, njena je zudnja za ukrasom, odjecom i nakitom iznad njene ceznje za muskarcima, jer je ona takva po prirodi kako je to rekao Uzviseni u prijevodu ajeta: "Zar one koje u ukrasima rastu i koje su u prepirci bespomocne" (Az-Zuhruf 18). Rekao je Sejh Ibn Usejmin, rahimehullah: "Uzviseni Allah je spomenuo supruge za ljude zbog toga sto je suprug taj koji trazi i tezi prema zeni, pa su im zbog toga spomenute supruge u Dzennetu, a presuceno je spominjanje supruga zeni, ali to ne znaci da ona nece imati supruga, naprotiv ona ce imati jednog supruga od sinova Ademovih, tj. ljudi (Fetava Nuru Ala Edderb).

KOME CE PRIPASTI ZENA U DZENNETU

Stanje zene na dunjaluku ne biva mimo sljedecih stanja, a to su:

• da umre prije nego sto se uda
• da umre poslije rastave prije nego sto se uda za drugog covjeka
• da bude udata ali njen covjek ne udje sa njom u Dzennet
• da umre poslije udaje
• da umre njen suprug i ona ostane poslije njega ne udajuci se vise sve dok ne umre
• da umre njen suprug pa se ona poslije njegove smrti uda za drugoga

Ovo su stanja zene na dunjaluku i svakom tom stanju pripada stanje koje mu odgovara u Dzennetu. Zena koja umre prije nego se udala, nju ce Uzviseni Allah udati u Dzennetu za dunjaluckog covjeka. Dokaz za to su rijeci Poslanika, sallallahu alejhi ve selem: "Nema u Dzennetu neudatog" (Muslim 2832).Rekao je Sejh Ibn Usejmin, rahimehullah: "Ukoliko se zena ne uda na dunjaluku, pa Allah Uzviseni ce je udati u Dzennetu za onoga skim ce biti zadovoljna, zbog toga sto uzivanja u Dzennetu nisu samo za ljude, nego i za zene, a od vrsta uzivanja je brak“(Fetava Nuru Ala Ederb). Poput nje je zena koja umre, a razvedena je. Takodje poput njih dvije je zena ciji suprug nije usao u Dzennet. Rekao je Sejh Ibn Usejmin, rahimehullah: "Zena, koja bude od stanovnika Dzenneta, a nije se udavala ili njen suprug nije od stanovnika Dzenneta kada udje u Dzennet, u kojem ce biti od njegovih stanovnika ljudi koji se nisu ozenili, Allah ce je udati za jednog od njih "(Fetava Nuru Ala Ederb). Zena koja umre poslije njene udaje, ona je u Dzennetu sa svojim suprugom kod kojeg je umrla. Istog stanja je zena u koje je umro suprug, pa je ostala poslije njega i nije se udala sve do svoje smrti, bit ce njegova supruga u Dzennetu. Zena u koje je suprug umro i ona se poslije njegove smrti preudala, bit ce sa posljednjim covjekom, za kojeg se udala.Muavije je zaprosio Umu Derda koja je odbila to i rekla je cula sam Ebu Derda da je rekao :Rekao je Poslanik: " Zena pripada svome zadnjem suprugu " i ne zelim zamjeniti Ebu Derdu sa nekim ( Ebu Ali El-Harani hadis sahih Silsile Sahihe 1281 Albani ). Kao sto je rekao i ashab Huzejfe, radijallahu anhu, svojoj supruzi: "Ukoliko zelis da budes moja zena u Dzennetu, nemoj se udavati poslije mene, jer zena u Dzennetu pripada svome zadnjem suprugu na dunjaluku“(Hadis sahih Silsile Sahihe 1281 Albani). Zbog toga je Allah zabranio suprugama Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, da se udaju poslije njegove smrti, jer su one njegove supruge u Dzennetu.
Nakon ovoga, mozda se postavi pitanje, a sta je sa dovom, koja se uci na dzenazi, tj. mrtvacu: "I zamijeni joj supruga, boljim od njenog!“, jer ukoliko je umrla zena bila udata, kako da dovimo ovom dovom, a znamo da je njen suprug u Dzennetu, isti onaj koji joj je bio na dunjaluku ili onoj zeni koja nikako nije bila udata! Odgovor na ovo nalazimo u rijecima Sejha Ibnu Usejmina, rahimehullah, koji kaze: „Ukoliko nije bila udata, pa mi sa tim ciljamo boljeg supruga od onoga koji joj je bio odredjen da je ostala ziva, a ukoliko je bila udata, ciljamo sa time, boljeg u svojim osobinama od onih koje je imao na dunjaluku, jer promjene bivaju u sustini-biti, na primjer kao kada bi prodao ovcu za devu ili u osobinama kao kada bi se reklo: 'Da Allah promjeni nevjerstvo ovoga covjeka sa vjerovanjem.' Slican primjer nalazimo u Allahovim rijecima, u prijevodu ajeta: 'Na Dan kada Zemlja bude zamijenjena drugom zemljom, a i nebesa, ...' (Ibrahim 48) zemlja je zemlja, samo je se je prosirila, a i nebesa su nebesa, samo su se rascijepila“

DA LI CE VECINA ZENA BITI U DZENNETU

Prenosi se u vjerodostojnoj predaji od Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, da je rekao, obracajuci se zenama: " Zaista sam vas vidio kao najbrojnije stanovnike Dzehennema! (Buharija 304) a u drugom hadisu je rekao: "Zaista su najmalobrojniji stanovnici Dzenneta zene!" ( Muslim 2737-95).Kao sto je doslo u drugoj vjerodostojnoj predaji, da ce svaki covjek imati dvije zene u Dzennetu, tj. od dunjaluckih zena (Muslim 2834). U ovome su se razisli ucenjaci, u tome kako da sastave ili spoje vezu izmedju predhodnih hadisa, tj. da li je vecina zena u Dzennetu ili u Dzehenemu? Pa su neki rekli, da ce vecina zena biti u Dzennetu, kao sto ce one takodjer biti vecinski dio stanovnika Dzehennema. Rekao je El-Kadi I`jad: "Vecina Ademova potomstva su zene." (Serhu Muslim hadis 2835).Drugi su ipak rekli, da su zene vecina stanovnika Dzehennema, uzimajuci za to kao dokaz spomenute hadise, te da su one takodjer vecina stanovnika Dzenneta kada im se dodaju hurije. A neki kazu da ce zene biti u pocetku vecina stanovnika Dzehennema, pa ce poslije toga biti vecinski dio stanovnika Dzenneta, tj. kada izadu iz vatre. Rekao je El-Kurtubi, pojasnjavajuci rijeci Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, "Vidio sam vas kao vecinu stanovnika Dzehennema.": 'Postoji mogucnost da ce to biti kada zene budu u vatri, medutim poslije njihovog izlazka iz vatre putem sef'ata ili Alahove milosti, kad vise ne bude u vatri nikog ko je rekao „La illahe illallah“, one ce biti vecina stanovnika Dzenneta"(Tezkiretu Kurtubi srt.475).

NE ZAVARAVAJ SE SESTRO MUSLIMANKO

Svakoj zeni kada ude u Dzennet, Uzviseni Allah ce joj povratiti njenu mladost i nevinost. Dosla je starica kod Poslanika i rekla mu:" Zamoli Allaha da me uvede u dzenet. Rekao je Allahov Poslanik :" O majko toga i toga , zaista starice nece uci u dzennet, gdje se okrenula i zaplakala.Rekao je : Obavijestite je da nece uci u dzenet a ona je starica zaista je Allah rekao:" Stvaranjem novim Mi cemo hurije (zene sa dunjaluka) stvoriti i djevicama ih uciniti milim muzevima njihovim, i godina istih "( Vakia 35-37, Bejheki hadis sahih Silsile Sahihe 2987 Albani) kao sto je to doslo i u komentaru pomenutog ajeta ( Tefsir Sevkani, Elusi,Sinkiti). Predhodno pomenutom svjedoce i ove Poslanikove rijeci:" Stanovnici dzeneta ce uci u dzenet golobradi bez milja i tamnoputi sa trideset tri godine "( Tirmizi, Ahmed hadis sahih Sahihu Dzamia 8072 Albani).
To je Dzennet koji je uredjen i uljepsan za nas o skupino zena, kao sto je uredjen i uljepsan za ljude "Na mjestu u kome ce biti zadovoljni, kod Vladara Svemocnoga“ (El-Kamer 55) .Nemojmo propustiti ovu priliku, jer je zivot kratak i za vrlo kratko vrijeme treba se preseliti tamo gdje je vjecnost. Pa neka vasa i nasa vjecnost bude u Dzennetu,insa-Allah. Znajte da je mehr za Dzennet iman i dobra djela, a ne nikako puste zelje, popracene sa nemarnoscu. Sjetite se govora naseg Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, gdje kaze: " Koja zena klanja pet namaza, posti mjesec Ramazan, sacuva svoje stidno mjesto i pokori se svome suprugu, bit ce joj receno: 'Udi u Dzennet na koja vrata hoces!'“ (Ahmed,Tabarani hadis sahih Sahihu Dzamia 661 Albani).Cuvajte se onih koji pozivaju smutnji i unistenju zene, koji vole pokvarenost i izopacenost kod nje, tj. njihovo udaljenje od Dzenneta. Ne zavaravajte se sa kojekakvim uljepsanim govorima, koji dolaze od umisljenih pisaca, sa raznih televizijski kanala ili slicnog, jer svi oni zele jedno, kao sto kaze Uzviseni u prijevodu ajeta: "Oni bi jedva cekali, da i vi budete nevjernici kao sto su oni nevjernici ...“ (El-Nisa 89).

Molim Uzvisenog Allaha da svim muslimankama olaksa put do Dzenneta i da njihovo prebivaliste na ahiretu ucini Dzennetu-l-firdeus. AMIN!


Ljudska dusa, bez obzira da li to bila covjekova ili zenina, uziva i nasladuje se prilikom pomena Dzenneta i onoga sto ga okruzuje od raznovrsnih uzivanja.
Uzviseni Allah je obradovao vjernike u svojoj knjizi i preko svoga Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, sa nagradom koja ih ceka u Dzennetu, sa ljepotama i radostima koje je pripremio onima koji budu vjerovali i dobra djela cinili.

Postavlja se pitanje. Kakvo ce biti stanje zena u Dzennetu ?

Kao odgovor na ovo pitanje navescemo nekoliko stvari popracene sa dokazima iz Kur'ana i Sunneta i sa onim sto su rekli islamski ucenjaci po tom pitanju.
Ne treba kritizirati zene ukoliko pitaju o onome sto ih ceka u Dzennetu od nagrade i uzivanja, jer Poslanik, sallallahu alejhi ve selem, takode nije kritizirao slicna pitanja koja su dolazila od ashaba. Jednom prilikom je Poslanik, sallallahu alejhi ve selem, bio upitan za Dzennet i od cega je izgraden, pa je odgovorio: " Dzenet njegova gradevina je cerpic od zlata, cerpic od srebra, malter izmedu njih je mošus - mirisavi misk, njegov sljunak su dijamanti i safiri a zemlja safran , ko udje u njega bice u izobilju i blagostanju nece biti nesrecan, bice vjecno u njemu nece umirati, nece se pohabati njihova odjeca niti ce ostariti".( Ahmed ,Tirmizi hadis sahih Sahihu Dzamia 3116 Albani).Takodje su ga pitali da li ce se ljudi "priblizavati" svojim zenama u Dzennetu, a on im je odgovorio: " Zaista ce covjek u jednom danu da se "priblizi" stotinama djevica "(Ebu El-Dija hadis sahih Silsile Sahihe 367 Albani) .
Kao sto smo na samom pocetku spomenuli, ljudska dusa, bez obzira, da li to bio covjek ili zena, uziva i nasladuje se prilikom spomena Dzenneta i onoga sto ga okruzuje , sto je i lijepo pod uslovom da to nisu puste zelje koje ne prate dobra djela, jer se Uzviseni Allah obratio vjernicima u prijevodu ajeta: " Eto, to je Dzennet koji vam je darovan kao nagrada za ono sto ste radili“ (Az-Zuhruf 72).
Dzennet i njegove blagodati, nisu samo za ljude mimo zena, vec za oboje, "...pripremljen za one koji se Allaha boje"(Ali-Imran 133), tj. za oba spola, onako kako nas je Allah, dzellesanuhu, obavijestio o tome kada je rekao u prijevodu ajeta: "A onaj ko cini dobro, bio muskarac ili zena, a vjernik je - uci ce u Dzennet i nece mu se uciniti ni koliko trun jedan nepravda"(An-Nisa 124).Stim da ne prilici zeni da se prekomjerno uposljava sa tim pitanjima, trazeci pojedinosti i detalje vezane za Dzennet, dovoljne su joj za to rijeci Uzvisenog kada je rekao u prijevodu ajeta: "... u njemu ce biti sve sto duse zazele i cime se oci nasladjuju, i u njemu cete vjecno boraviti" (Az-Zuhruf 71) i "Tu ih umor nece doticati, oni odatle nikada nece izvedeni biti" (Al-Hidzr 48). A pre svega dovoljne su joj rijeci Uzvisenog o stanovnicima Dzenneta, kada je rekao u prijevodu ajeta: "... Allah ce zadovoljan njima biti, a i oni Njim, to ce veliki uspjeh biti!” (Al-Ma'ida 119).


DZENNETSKE NAGRADE - HURIJE

Kada Uzviseni Allah spominje stvari koje su same po sebi primamljive i koje se nalaze u Dzennetu, kao sto su raznovrsna jela, prelijepi predjeli, kuce i odjeca, obuhvaca sa tim oba spola, muskarca i zenu, te da ce se svi oni sa tim nasladivati i u njemu uzivati. Medutim Allah, dzellesanuhu, je pored spomenutih zajednickih blagodati muskarca i zena, muskarcima obecao jos jednu veliku blagodat, a to su hurije, predivne zene. Mozda ce se zena zapitati, sta je razlog tome? Odgovor je sljedeci: Allah, subhanehu ve te'ala, kaze u prijevodu ajeta: "On nece biti pitan za ono sto radi, a oni ce biti pitani" (El-Enbija 23) .Medjutim nema zapreke da shvatimo mudrost predhodno spomenutog pitanja, potpomagajuci se sa serijatskim tekstovima i islamskim temeljima. Poznato je da zene imaju kod sebe urodjeni stid, pa im zbog toga Uzviseni Allah ne pobudjuje zelju za Dzennetom sa onim od cega bi se one stidjele. Zelja zene za muskarcem nije kao zelja muskarca prema zeni - kao sto je poznato - tako da Allah, subhanehu ve te'ala, pobudjuje zelju kod ljudi za Dzennetom sa spominjanjem zena u njemu. Za ovo nalazimo potvrdu u rijecima Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, kada je rekao: "Nisam iza sebe ostavio tezu kusnju za ljude od zena" (Buharija 5096). A sto se tice zene, njena je zudnja za ukrasom, odjecom i nakitom iznad njene ceznje za muskarcima, jer je ona takva po prirodi kako je to rekao Uzviseni u prijevodu ajeta: "Zar one koje u ukrasima rastu i koje su u prepirci bespomocne" (Az-Zuhruf 18). Rekao je Sejh Ibn Usejmin, rahimehullah: "Uzviseni Allah je spomenuo supruge za ljude zbog toga sto je suprug taj koji trazi i tezi prema zeni, pa su im zbog toga spomenute supruge u Dzennetu, a presuceno je spominjanje supruga zeni, ali to ne znaci da ona nece imati supruga, naprotiv ona ce imati jednog supruga od sinova Ademovih, tj. ljudi (Fetava Nuru Ala Edderb).

KOME CE PRIPASTI ZENA U DZENNETU

Stanje zene na dunjaluku ne biva mimo sljedecih stanja, a to su:

• da umre prije nego sto se uda
• da umre poslije rastave prije nego sto se uda za drugog covjeka
• da bude udata ali njen covjek ne udje sa njom u Dzennet
• da umre poslije udaje
• da umre njen suprug i ona ostane poslije njega ne udajuci se vise sve dok ne umre
• da umre njen suprug pa se ona poslije njegove smrti uda za drugoga

Ovo su stanja zene na dunjaluku i svakom tom stanju pripada stanje koje mu odgovara u Dzennetu. Zena koja umre prije nego se udala, nju ce Uzviseni Allah udati u Dzennetu za dunjaluckog covjeka. Dokaz za to su rijeci Poslanika, sallallahu alejhi ve selem: "Nema u Dzennetu neudatog" (Muslim 2832).Rekao je Sejh Ibn Usejmin, rahimehullah: "Ukoliko se zena ne uda na dunjaluku, pa Allah Uzviseni ce je udati u Dzennetu za onoga skim ce biti zadovoljna, zbog toga sto uzivanja u Dzennetu nisu samo za ljude, nego i za zene, a od vrsta uzivanja je brak“(Fetava Nuru Ala Ederb). Poput nje je zena koja umre, a razvedena je. Takodje poput njih dvije je zena ciji suprug nije usao u Dzennet. Rekao je Sejh Ibn Usejmin, rahimehullah: "Zena, koja bude od stanovnika Dzenneta, a nije se udavala ili njen suprug nije od stanovnika Dzenneta kada udje u Dzennet, u kojem ce biti od njegovih stanovnika ljudi koji se nisu ozenili, Allah ce je udati za jednog od njih "(Fetava Nuru Ala Ederb). Zena koja umre poslije njene udaje, ona je u Dzennetu sa svojim suprugom kod kojeg je umrla. Istog stanja je zena u koje je umro suprug, pa je ostala poslije njega i nije se udala sve do svoje smrti, bit ce njegova supruga u Dzennetu. Zena u koje je suprug umro i ona se poslije njegove smrti preudala, bit ce sa posljednjim covjekom, za kojeg se udala.Muavije je zaprosio Umu Derda koja je odbila to i rekla je cula sam Ebu Derda da je rekao :Rekao je Poslanik: " Zena pripada svome zadnjem suprugu " i ne zelim zamjeniti Ebu Derdu sa nekim ( Ebu Ali El-Harani hadis sahih Silsile Sahihe 1281 Albani ). Kao sto je rekao i ashab Huzejfe, radijallahu anhu, svojoj supruzi: "Ukoliko zelis da budes moja zena u Dzennetu, nemoj se udavati poslije mene, jer zena u Dzennetu pripada svome zadnjem suprugu na dunjaluku“(Hadis sahih Silsile Sahihe 1281 Albani). Zbog toga je Allah zabranio suprugama Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, da se udaju poslije njegove smrti, jer su one njegove supruge u Dzennetu.
Nakon ovoga, mozda se postavi pitanje, a sta je sa dovom, koja se uci na dzenazi, tj. mrtvacu: "I zamijeni joj supruga, boljim od njenog!“, jer ukoliko je umrla zena bila udata, kako da dovimo ovom dovom, a znamo da je njen suprug u Dzennetu, isti onaj koji joj je bio na dunjaluku ili onoj zeni koja nikako nije bila udata! Odgovor na ovo nalazimo u rijecima Sejha Ibnu Usejmina, rahimehullah, koji kaze: „Ukoliko nije bila udata, pa mi sa tim ciljamo boljeg supruga od onoga koji joj je bio odredjen da je ostala ziva, a ukoliko je bila udata, ciljamo sa time, boljeg u svojim osobinama od onih koje je imao na dunjaluku, jer promjene bivaju u sustini-biti, na primjer kao kada bi prodao ovcu za devu ili u osobinama kao kada bi se reklo: 'Da Allah promjeni nevjerstvo ovoga covjeka sa vjerovanjem.' Slican primjer nalazimo u Allahovim rijecima, u prijevodu ajeta: 'Na Dan kada Zemlja bude zamijenjena drugom zemljom, a i nebesa, ...' (Ibrahim 48) zemlja je zemlja, samo je se je prosirila, a i nebesa su nebesa, samo su se rascijepila“

DA LI CE VECINA ZENA BITI U DZENNETU

Prenosi se u vjerodostojnoj predaji od Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, da je rekao, obracajuci se zenama: " Zaista sam vas vidio kao najbrojnije stanovnike Dzehennema! (Buharija 304) a u drugom hadisu je rekao: "Zaista su najmalobrojniji stanovnici Dzenneta zene!" ( Muslim 2737-95).Kao sto je doslo u drugoj vjerodostojnoj predaji, da ce svaki covjek imati dvije zene u Dzennetu, tj. od dunjaluckih zena (Muslim 2834). U ovome su se razisli ucenjaci, u tome kako da sastave ili spoje vezu izmedju predhodnih hadisa, tj. da li je vecina zena u Dzennetu ili u Dzehenemu? Pa su neki rekli, da ce vecina zena biti u Dzennetu, kao sto ce one takodjer biti vecinski dio stanovnika Dzehennema. Rekao je El-Kadi I`jad: "Vecina Ademova potomstva su zene." (Serhu Muslim hadis 2835).Drugi su ipak rekli, da su zene vecina stanovnika Dzehennema, uzimajuci za to kao dokaz spomenute hadise, te da su one takodjer vecina stanovnika Dzenneta kada im se dodaju hurije. A neki kazu da ce zene biti u pocetku vecina stanovnika Dzehennema, pa ce poslije toga biti vecinski dio stanovnika Dzenneta, tj. kada izadu iz vatre. Rekao je El-Kurtubi, pojasnjavajuci rijeci Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, "Vidio sam vas kao vecinu stanovnika Dzehennema.": 'Postoji mogucnost da ce to biti kada zene budu u vatri, medutim poslije njihovog izlazka iz vatre putem sef'ata ili Alahove milosti, kad vise ne bude u vatri nikog ko je rekao „La illahe illallah“, one ce biti vecina stanovnika Dzenneta"(Tezkiretu Kurtubi srt.475).


NE ZAVARAVAJ SE SESTRO MUSLIMANKO

Svakoj zeni kada ude u Dzennet, Uzviseni Allah ce joj povratiti njenu mladost i nevinost. Dosla je starica kod Poslanika i rekla mu:" Zamoli Allaha da me uvede u dzenet. Rekao je Allahov Poslanik :" O majko toga i toga , zaista starice nece uci u dzennet, gdje se okrenula i zaplakala.Rekao je : Obavijestite je da nece uci u dzenet a ona je starica zaista je Allah rekao:" Stvaranjem novim Mi cemo hurije (zene sa dunjaluka) stvoriti i djevicama ih uciniti milim muzevima njihovim, i godina istih "( Vakia 35-37, Bejheki hadis sahih Silsile Sahihe 2987 Albani) kao sto je to doslo i u komentaru pomenutog ajeta ( Tefsir Sevkani, Elusi,Sinkiti). Predhodno pomenutom svjedoce i ove Poslanikove rijeci:" Stanovnici dzeneta ce uci u dzenet golobradi bez milja i tamnoputi sa trideset tri godine "( Tirmizi, Ahmed hadis sahih Sahihu Dzamia 8072 Albani).
To je Dzennet koji je uredjen i uljepsan za nas o skupino zena, kao sto je uredjen i uljepsan za ljude "Na mjestu u kome ce biti zadovoljni, kod Vladara Svemocnoga“ (El-Kamer 55) .Nemojmo propustiti ovu priliku, jer je zivot kratak i za vrlo kratko vrijeme treba se preseliti tamo gdje je vjecnost. Pa neka vasa i nasa vjecnost bude u Dzennetu,insa-Allah. Znajte da je mehr za Dzennet iman i dobra djela, a ne nikako puste zelje, popracene sa nemarnoscu. Sjetite se govora naseg Poslanika, sallallahu alejhi ve selem, gdje kaze: " Koja zena klanja pet namaza, posti mjesec Ramazan, sacuva svoje stidno mjesto i pokori se svome suprugu, bit ce joj receno: 'Udi u Dzennet na koja vrata hoces!'“ (Ahmed,Tabarani hadis sahih Sahihu Dzamia 661 Albani).Cuvajte se onih koji pozivaju smutnji i unistenju zene, koji vole pokvarenost i izopacenost kod nje, tj. njihovo udaljenje od Dzenneta. Ne zavaravajte se sa kojekakvim uljepsanim govorima, koji dolaze od umisljenih pisaca, sa raznih televizijski kanala ili slicnog, jer svi oni zele jedno, kao sto kaze Uzviseni u prijevodu ajeta: "Oni bi jedva cekali, da i vi budete nevjernici kao sto su oni nevjernici ...“ (El-Nisa 89).

Molim Uzvisenog Allaha da svim muslimankama olaksa put do Dzenneta i da njihovo prebivaliste na ahiretu ucini Dzennetu-l-firdeus. AMIN!

Nema komentara:

Objavi komentar