Greške vezane za odnos prema ženama
Bismillahir'Rahmanir'Rahim
Allah subhanehu ve te’ala u suri Nur 30 kaže:«Reci vjernicima neka obore poglede svoje i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim; to im je bolje, jer Allah, uistinu, zna ono što oni rade.»
- Pravednost,
- Osamljivanje,
- Rukovanje,
- Mirisanje,
- Putovanje,
- Svodnistvo
NEPOSTOJANJE PRAVEDNOSTI PREMA SUPRUGAMA
Ono što nam je Allah subhanehu ve te'ala preporučio u Svojoj cijenjenoj Knjizi u suri Nisa 129: ”Vi ne možete potpuno jednako postupati prema ženama svojim ma koliko to željeli, ali ne dopustite sebi takvu naklonost pa da jednu ostavite u neizvjesnosti. I ako vi budete odnose popravili i nasilja se klonili, - pa, Allah će, zaista, oprostiti i samilostan biti.”
Tražena pravda se sastoji u tome da čovjek ravnopravno odredi mjesto stanovanja za svoje žene, da bude pravedan u izdvajanju za njihovu hranu i odjeću, a od njega se ne očekuje pravednost u zaljubljenosti srca, jer je čovjek ne može posjedovati. Neki ljudi koji imaju više žena bivaju naklonjeni jednoj, a zapostavljaju drugu, pa tako kuća u jedne bude veća i na nju troši više novca. Ovo je zabranjeno. A onaj ko ovo čini na Sudnjem danu će biti u stanju koje je opisao Ebu Hurejre radijallahu anhu: “Ko bude imao dvije žene, pa bude naklonjen prema jednoj, doći će na Sudnjem danu, a njegova naklonost će ga tužiti.”
OSAMLJIVANJE SA ŽENOM KOJA MU NIJE OD NAJBLIŽE RODBINE
Šejtan stalno nastoji da učini nered među ljudima i da ih gurne u zabranjeno. Zbog toga nas je Allah subhanehu ve te'ala upozorio Svojim govorom u suri Nur 21 kada kaže: “O vjernici, ne idite šejtanovim stopama! Onoga ko bude išao šejtanovim stopama on će na razvrat i odvratna djela navoditi.”
Zaista se šejtan kreće čovjekovim tijelom kao što krv cirkuliše po tijelu, a zalaženje u skriveni razvrat sa ženom koja mu nije od bliže rodbine (a sa bližnjom rodbinom je i gore i razvratnije, p.pr.) je slijeđenje šejtana.
Zbog ovoga šerijat je ovaj put blokirao govorom Resulullaha sallallahu alejhi ve sellem: “Nijedan muškarac se ne osami sa ženom koja mu nije od bliske rodbine, a da treći sa njima nije šejtan.”
Pa, nije dozvoljeno muškarcu da se osamljuje sa ženom koja mu nije od bliže rodbine kao što je to žena njegovog brata ili sluškinja ili bolesnica sa doktorom i tome sl. Mnogi ljudi u ovakvim situacijama olahko postupaju ili zbog povjerenja u samog sebe ili zbog povjerenja u druge, a posljedica ovog biva zapadanje u razvrat ili njegov uvod. Nesreća je veća sa miješanjem potomstva i nezakonito stečenom djecom.
DODIR ILI RUKOVANJE SA TUDZIM ZENAMA (ženom koja mu nije zabranjena za brak)
Ovo spada u ono sa čime su strani običaji preplavili Allahov subhanehu ve te’ala šerijat. U zajednicu su ušli pokvareni običaji ljudi koji preovladavaju Allahove subhanehu ve te’ala propise. U ovome se stiglo toliko daleko da čak, ako ih neko opominje sa Allahovim subhanehu ve te’ala propisima iznoseći dokaze sa obješnjenjem biva optužen za kidanje rodbinskih veza, nazadnost, otežavanjem i sumnjičenjem u pogledu dobrih namjera.
Rukovanje sa amiđićnom (amiđinom kćerkom), tetićnom i dajđićnom postalo je u našoj zajednici lakše od pijenja vode, a da su u ovo gledali vidljivošću koja opaža opasnost ovakvog ponašanja bilo bi bolje. Resulullah sallallahu alejhi ve selleme kaže: «Da nekog udare željeznom iglom u glavu bolje je za njega nego da dodirne ženu koja mu nije dozvoljena za dodir.»
Nema sumnje da ovo spada u blud ruke kao što je rekao Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: «Dva oka čine blud, dvije ruke čine blud, dvije noge čine blud, polni organ čini blud.»
Da li je iko čišćeg srca od Resulullaha sallallahu alejhi ve selleme, a on je rekao: «Zaista se ja ne rukujem sa ženom.»
Resulullah sallallahu alejhi ve selleme je također rekao: «Zaista ja ne dodirujem ruke žena.»
Od Aiše radijallahu anha se prenosi: «Ne, tako mi Allaha, Resulullahova sallallahu alejhi ve selleme ruka nikada nije dodirnula žensku ruku, a osim toga one su mu dale prisegu riječima.»
Pa neka se boje Allaha subhanehu ve te’ala oni koji svojim ženama prijete razvodom, ako se ne rukuju s njihovom braćom. Neophodno je da se zna da je rukovanje preko odjeće isto tako zabranjeno.
ŽENA KOJA PRILIKOM IZLASKA UPOTREBLJAVA MIRIS I NJENO PROLAŽENJE TAKVE NAMIRISANE KRAJ MUŠKARACA
Ovome smo svjedoci u našem vremenu bez obzira na žestoku opomenu u Resulullahovom sallallahu alejhi ve selleme govoru: «Koja god se žena namiriše, a zatim prođe pored muškaraca da bi osjetili njen miris je bludnica.»
Neke žene ili neznajući ili omalovažavajući ovu opomenu smatraju ovu činjenicu olahkom, pa stavljaju miris prilikom vožnje, kupovine ili odlaska u školu, naprotiv šerijat je ovdje strog, pa naređuje onoj ženi koja se namiriše prilikom izlaska da se okupa kupanjem kojim se kupa poslije menstrualnog ciklusa i poslije činjenja polnog odnosa sa mužem.
Rekao je Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: «Koja god žena stavi miris, a zatim ode u džamiju da bi se osjetio njen miris od nje se ne prima namaz sve dok se ne okupa kupanjem kojim se kupa u nečistoći.»
Allahu subhanehu ve te’ala se žalimo na tamjan, na posjećivanje svadbi i ženskih zabava prije njihovog izlaska i na upotrebu ovih djelotvornih mirisa na pijacama, u sredstvima javnog prijevoza, u mješovitim skupovima, pa čak i u džamijama, a posebno za vrijeme ramazana. Šerijat propisuje da miris kod žena može biti onaj čija je boja vidljiva, a miris neosjetljiv.
Molimo Allaha subhanehu ve te’ala da nas ne zamrzi, da ne kažnjava dobre za ono što urade bezumnici i bezumnice i da nas sve uputi na pravi put.
PUTOVANJE ŽENE BEZ MAHREMA [BLIŽEG ROĐAKA KOJI JOJ NIJE DOZVOLJEN ZA BRAK (MUŽ I SIN)]
U dva Sahiha od Ibn Abbasa radijallahu anhuma se prenosi da je Resulullah sallallahu alejhi ve selleme rekao: «Neka žena ne putuje osim sa mahremom.»
Ovo obuhvata sva putovanja, pa čak i putovanje na hadždž. Njeno putovanje bez mahrema će ohrabriti razvratnike, pa će dodijavati, a ona je slaba. Ako bude putovala skupno najmanje što joj se može desiti su neprilike u pogledu časti i slave. Isto tako je sa njenim putovanjem avionom, pa čak ako je mahrem isprati i dočeka po njihovom mišljenju, a ko će biti taj ko će sjediti do nje na susjednom sjedištu.
A ako se dogodi kvar pa se avion spusti na drugi aerodrom, ili se dogodi zakašnjenje ili promjena zakazanog termina, šta će se dogoditi? I puno ovakvih priča.
Što se tiče mahrema u pogledu njega propisana su četiri uslova i to: da bude musliman, punoljetan i razuman, i muškarac. Kao što je rekao Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: “... njen otac, njen sin ili njen muž, ili njen brat, ili njen bliži rođak.”
NAMJERNO GLEDANJE TUDZIH ZENA
Allah subhanehu ve te’ala u suri Nur 30 kaže: «Reci vjernicima neka obore poglede svoje i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim; to im je bolje, jer Allah, uistinu, zna ono što oni rade.»
Rekao je Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: “Blud očiju je pogled.”
Iz ovog se izuzima ono što biva u slučaju potrebe kao što je pogled u doktora, zaručnika ili zaručnicu. Ženi je zabranjeno da gleda u stranog muškarca zavodničkim pogledom.
Allah subhanehu ve te’ala u suri Nur 31 kaže: “A reci vjernicama neka obore poglede svoje i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim;”
Takođe je zabranjen pogled u golobradog i lijepog mladića sa strašću, pogled muškarca u stidna mjesta muškarca i pogled žene u stidna mjesta žene. Svako stidno mjesto u koje nije dozvoljen pogled nije dozvoljen ni njegov dodir, pa čak i preko odjeće.
Šejtan se poigrava sa nekim time što gledaju slike u časopisima i filmovima pozivajući se na to da oni nisu stvarni. Loša strana i tragovi strasti u ovome su jasni potpunom jasnoćom.
SVODNIŠTVO
Prenosi se od Ibn Omera radijallahu anhuma merfuan: “Trojici je Allah zabranio džennet: okorjelom alkoholičaru, neposlušnom i svodniku koji u svojoj porodici uspostvalja nevaljalosti.»
Neki od načina svodništva u našem vremenu su dopuštanje kćerki i ženi da održavaju u kući vezu sa stranim muškarcem, pa razgovara s njim i on razgovara s njom zabavljajući se tako. Od načina svodništva je dopuštanje ženi da se sama vozi sa vozačem, da iz kuće izlazi nepokrivena te je takvu vidi svaki prolaznik, kao i uvoženje časopisa i filmova koji šire razvrat i njihovo unošenje u kuću.
Bismillahir'Rahmanir'Rahim
Allah subhanehu ve te’ala u suri Nur 30 kaže:«Reci vjernicima neka obore poglede svoje i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim; to im je bolje, jer Allah, uistinu, zna ono što oni rade.»
- Pravednost,
- Osamljivanje,
- Rukovanje,
- Mirisanje,
- Putovanje,
- Svodnistvo
NEPOSTOJANJE PRAVEDNOSTI PREMA SUPRUGAMA
Ono što nam je Allah subhanehu ve te'ala preporučio u Svojoj cijenjenoj Knjizi u suri Nisa 129: ”Vi ne možete potpuno jednako postupati prema ženama svojim ma koliko to željeli, ali ne dopustite sebi takvu naklonost pa da jednu ostavite u neizvjesnosti. I ako vi budete odnose popravili i nasilja se klonili, - pa, Allah će, zaista, oprostiti i samilostan biti.”
Tražena pravda se sastoji u tome da čovjek ravnopravno odredi mjesto stanovanja za svoje žene, da bude pravedan u izdvajanju za njihovu hranu i odjeću, a od njega se ne očekuje pravednost u zaljubljenosti srca, jer je čovjek ne može posjedovati. Neki ljudi koji imaju više žena bivaju naklonjeni jednoj, a zapostavljaju drugu, pa tako kuća u jedne bude veća i na nju troši više novca. Ovo je zabranjeno. A onaj ko ovo čini na Sudnjem danu će biti u stanju koje je opisao Ebu Hurejre radijallahu anhu: “Ko bude imao dvije žene, pa bude naklonjen prema jednoj, doći će na Sudnjem danu, a njegova naklonost će ga tužiti.”
OSAMLJIVANJE SA ŽENOM KOJA MU NIJE OD NAJBLIŽE RODBINE
Šejtan stalno nastoji da učini nered među ljudima i da ih gurne u zabranjeno. Zbog toga nas je Allah subhanehu ve te'ala upozorio Svojim govorom u suri Nur 21 kada kaže: “O vjernici, ne idite šejtanovim stopama! Onoga ko bude išao šejtanovim stopama on će na razvrat i odvratna djela navoditi.”
Zaista se šejtan kreće čovjekovim tijelom kao što krv cirkuliše po tijelu, a zalaženje u skriveni razvrat sa ženom koja mu nije od bliže rodbine (a sa bližnjom rodbinom je i gore i razvratnije, p.pr.) je slijeđenje šejtana.
Zbog ovoga šerijat je ovaj put blokirao govorom Resulullaha sallallahu alejhi ve sellem: “Nijedan muškarac se ne osami sa ženom koja mu nije od bliske rodbine, a da treći sa njima nije šejtan.”
Pa, nije dozvoljeno muškarcu da se osamljuje sa ženom koja mu nije od bliže rodbine kao što je to žena njegovog brata ili sluškinja ili bolesnica sa doktorom i tome sl. Mnogi ljudi u ovakvim situacijama olahko postupaju ili zbog povjerenja u samog sebe ili zbog povjerenja u druge, a posljedica ovog biva zapadanje u razvrat ili njegov uvod. Nesreća je veća sa miješanjem potomstva i nezakonito stečenom djecom.
DODIR ILI RUKOVANJE SA TUDZIM ZENAMA (ženom koja mu nije zabranjena za brak)
Ovo spada u ono sa čime su strani običaji preplavili Allahov subhanehu ve te’ala šerijat. U zajednicu su ušli pokvareni običaji ljudi koji preovladavaju Allahove subhanehu ve te’ala propise. U ovome se stiglo toliko daleko da čak, ako ih neko opominje sa Allahovim subhanehu ve te’ala propisima iznoseći dokaze sa obješnjenjem biva optužen za kidanje rodbinskih veza, nazadnost, otežavanjem i sumnjičenjem u pogledu dobrih namjera.
Rukovanje sa amiđićnom (amiđinom kćerkom), tetićnom i dajđićnom postalo je u našoj zajednici lakše od pijenja vode, a da su u ovo gledali vidljivošću koja opaža opasnost ovakvog ponašanja bilo bi bolje. Resulullah sallallahu alejhi ve selleme kaže: «Da nekog udare željeznom iglom u glavu bolje je za njega nego da dodirne ženu koja mu nije dozvoljena za dodir.»
Nema sumnje da ovo spada u blud ruke kao što je rekao Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: «Dva oka čine blud, dvije ruke čine blud, dvije noge čine blud, polni organ čini blud.»
Da li je iko čišćeg srca od Resulullaha sallallahu alejhi ve selleme, a on je rekao: «Zaista se ja ne rukujem sa ženom.»
Resulullah sallallahu alejhi ve selleme je također rekao: «Zaista ja ne dodirujem ruke žena.»
Od Aiše radijallahu anha se prenosi: «Ne, tako mi Allaha, Resulullahova sallallahu alejhi ve selleme ruka nikada nije dodirnula žensku ruku, a osim toga one su mu dale prisegu riječima.»
Pa neka se boje Allaha subhanehu ve te’ala oni koji svojim ženama prijete razvodom, ako se ne rukuju s njihovom braćom. Neophodno je da se zna da je rukovanje preko odjeće isto tako zabranjeno.
ŽENA KOJA PRILIKOM IZLASKA UPOTREBLJAVA MIRIS I NJENO PROLAŽENJE TAKVE NAMIRISANE KRAJ MUŠKARACA
Ovome smo svjedoci u našem vremenu bez obzira na žestoku opomenu u Resulullahovom sallallahu alejhi ve selleme govoru: «Koja god se žena namiriše, a zatim prođe pored muškaraca da bi osjetili njen miris je bludnica.»
Neke žene ili neznajući ili omalovažavajući ovu opomenu smatraju ovu činjenicu olahkom, pa stavljaju miris prilikom vožnje, kupovine ili odlaska u školu, naprotiv šerijat je ovdje strog, pa naređuje onoj ženi koja se namiriše prilikom izlaska da se okupa kupanjem kojim se kupa poslije menstrualnog ciklusa i poslije činjenja polnog odnosa sa mužem.
Rekao je Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: «Koja god žena stavi miris, a zatim ode u džamiju da bi se osjetio njen miris od nje se ne prima namaz sve dok se ne okupa kupanjem kojim se kupa u nečistoći.»
Allahu subhanehu ve te’ala se žalimo na tamjan, na posjećivanje svadbi i ženskih zabava prije njihovog izlaska i na upotrebu ovih djelotvornih mirisa na pijacama, u sredstvima javnog prijevoza, u mješovitim skupovima, pa čak i u džamijama, a posebno za vrijeme ramazana. Šerijat propisuje da miris kod žena može biti onaj čija je boja vidljiva, a miris neosjetljiv.
Molimo Allaha subhanehu ve te’ala da nas ne zamrzi, da ne kažnjava dobre za ono što urade bezumnici i bezumnice i da nas sve uputi na pravi put.
PUTOVANJE ŽENE BEZ MAHREMA [BLIŽEG ROĐAKA KOJI JOJ NIJE DOZVOLJEN ZA BRAK (MUŽ I SIN)]
U dva Sahiha od Ibn Abbasa radijallahu anhuma se prenosi da je Resulullah sallallahu alejhi ve selleme rekao: «Neka žena ne putuje osim sa mahremom.»
Ovo obuhvata sva putovanja, pa čak i putovanje na hadždž. Njeno putovanje bez mahrema će ohrabriti razvratnike, pa će dodijavati, a ona je slaba. Ako bude putovala skupno najmanje što joj se može desiti su neprilike u pogledu časti i slave. Isto tako je sa njenim putovanjem avionom, pa čak ako je mahrem isprati i dočeka po njihovom mišljenju, a ko će biti taj ko će sjediti do nje na susjednom sjedištu.
A ako se dogodi kvar pa se avion spusti na drugi aerodrom, ili se dogodi zakašnjenje ili promjena zakazanog termina, šta će se dogoditi? I puno ovakvih priča.
Što se tiče mahrema u pogledu njega propisana su četiri uslova i to: da bude musliman, punoljetan i razuman, i muškarac. Kao što je rekao Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: “... njen otac, njen sin ili njen muž, ili njen brat, ili njen bliži rođak.”
NAMJERNO GLEDANJE TUDZIH ZENA
Allah subhanehu ve te’ala u suri Nur 30 kaže: «Reci vjernicima neka obore poglede svoje i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim; to im je bolje, jer Allah, uistinu, zna ono što oni rade.»
Rekao je Resulullah sallallahu alejhi ve selleme: “Blud očiju je pogled.”
Iz ovog se izuzima ono što biva u slučaju potrebe kao što je pogled u doktora, zaručnika ili zaručnicu. Ženi je zabranjeno da gleda u stranog muškarca zavodničkim pogledom.
Allah subhanehu ve te’ala u suri Nur 31 kaže: “A reci vjernicama neka obore poglede svoje i neka vode brigu o stidnim mjestima svojim;”
Takođe je zabranjen pogled u golobradog i lijepog mladića sa strašću, pogled muškarca u stidna mjesta muškarca i pogled žene u stidna mjesta žene. Svako stidno mjesto u koje nije dozvoljen pogled nije dozvoljen ni njegov dodir, pa čak i preko odjeće.
Šejtan se poigrava sa nekim time što gledaju slike u časopisima i filmovima pozivajući se na to da oni nisu stvarni. Loša strana i tragovi strasti u ovome su jasni potpunom jasnoćom.
SVODNIŠTVO
Prenosi se od Ibn Omera radijallahu anhuma merfuan: “Trojici je Allah zabranio džennet: okorjelom alkoholičaru, neposlušnom i svodniku koji u svojoj porodici uspostvalja nevaljalosti.»
Neki od načina svodništva u našem vremenu su dopuštanje kćerki i ženi da održavaju u kući vezu sa stranim muškarcem, pa razgovara s njim i on razgovara s njom zabavljajući se tako. Od načina svodništva je dopuštanje ženi da se sama vozi sa vozačem, da iz kuće izlazi nepokrivena te je takvu vidi svaki prolaznik, kao i uvoženje časopisa i filmova koji šire razvrat i njihovo unošenje u kuću.
Nema komentara:
Objavi komentar