16. 11. 2013.

Slabi i izmisljeni hadisi

Hadis : Koga njegov namaz ne odvrati od razvrata i loših djela, on je tim namazom samo još više povećao svoju udaljenost od Allaha.
Imam Zehebi kaže: "Ibn Džunejd kaže: ’Ovaj hadis je laž i potvora’.” (Mizanul I’tidal 3/293). Šejh Albani kaže: “Hadis je batil, sened mu nije vjerodostojan, a i značenje mu nije ispravno.” (Silsile ed-daife 2/985).


Hadis : Darežljiv je blizak Allahu, blizak džennetu i ljudima a daleko od vatre. A škrtica je daleko od Allaha, daleko od dženneta i ljudi a blizak vatri. I zaista je darežljivi neznalica draži Allahu od škrtog pobožnjaka.
Hadis je jako slab Pogledaj : El-Mennarul munif 284, Tertibul mevdu’at 564, El-leali el masnu’a 2/91.

 Hadis : Kada čovjek umre i vi ga zakopate neka neko od vas stane kod njegove glave i kaže: O fulan sine fulana – a on će ga čuti i sjesti – sjeti se stvari s kojom si napustio ovaj svijet: šehadet da nema drugog boga sem Allaha...

 
Hadis : Pripazite se pronicljivosti vjernika jer on gleda Allahovim nurom.

Hadis je slab. Pogledaj: Tenzihuš-šeri’a 2/305, Mevdu’at od Saganija 74.

 Hadis : Džunub i haid (žena u hajzu) ne smiju čitati ništa od Kur'ana.
Hadis je slab. Pogledaj: Tahkik od Ibn Dževzija 1/108, En-nafile fil ehadisi ed-daife vel batile, hadis br. 150.

 Hadis : Ljubav prema domovini je od imana
Hadis je izmisljen. Pogledaj Fetava el-ilmijje od šejha Sulejmana el-Ulvana 38. str.

  Gospodaru moj, blagoslovi nas u ša'banu i učini da dočekamo ramazan. (Allahumme barik lena fi ša'ban ve belligna ramadan).
Bilježi ga Bezzar i Taberani, a u njegovom senedu je Zaide ibn ebi er-Rekad kojeg su Buhari, Nesai i Ibn Hibban ocijenili slabim. Slabost hadisa je pojasnio i Ibn Hadžer u svom djelu Tebjinul adžeb bima verede fi redžeb.


Komentar Poslanikovih s.a reci Cuvaj Allahovih granica

Znači: čuvaj Allahove granice, Njegova prava, Njegova naređenja i Njegove zabrane. A čuvanje spomenutog ogleda se u izvršavanju naredbi, klonjenju zabrana i ne prelaženju granica, tako da se sa dozvoljenog ne ode u zabranjeno.Spomenuto čuvanje podrazumijeva izvršavanje svih naređenja i ostavljanje svih zabrana kao što stoji u merfu' hadisu Ebu-Sa'lebe:

Nema komentara:

Objavi komentar